Raku-Gun Negima! Doujinshi Page 19,20

[Posted @ 8:53 PM]
It's a happy happy day cos I said so.

Disclaimer:

I DO NOT TRANSLATE STUFF FROM JAPANESE TO ENGLISH.
only Mandarin to English.

I do however refer to the RAW [Japanese] version sometimes when translating to kind of double check and make it more 'Real' cos i like it lol.

I DO NOT DRAW doujinshis, so I don't claim ANY credits for it, I got the original doujinshi from Raku-Gun, so please refer there for the original version, I'm just translating for those non-Japanese readers =). So don't ban me for it =(.

Click on the pictures and out pops a window with a bigger, clearer dimension.

Please do not hotlink on forums, just paste my blog url and direct them to the Manga Page section, thanks.

Page 19. Page 20.

Omg, Konoka fainted at the most critical moment, will she be able to continue what she said!? No, wait, will she even remember what happened!?


Okay, now I'm going to talk about my practical driving test this morning and it started pretty good. Anyone will be nervous and fearful to have a practical driving test on a rainy day but not me lol, it's my element manz. Know why? Cos out of the 30+ practical training lessons I had in the driving school, half of them were during rainy days. Especially during the Oct/Nov/Dec period, so I'm well prepared and even calm when I was in the car. When I reached the office, dad asked me to prepare myself for the test later, partly cos it's raining and didn't had to go with him on the 'morning walk' around the nursery haha. So I switched on lappy and went to YanZiUnlimited website, whoa, then I saw someone upload YanZi's debut aired song, 'Ni Guang'. I was like repeating the song 10 over times lol, I was chanting, 'YanZi, please gimme strength!!!!' LoL. So my day started really good, hyped up and stuff.

However, I was sooo nervous while waiting for the warm up session that I was making this hurling jerky movements and sounds as time ticked by. Surprisingly, when I sat in the car, Number 88 lol, I was like in 'pro' mode and did everything that was told like a robot [Practice is such an amazing thing]. I screwed up in vertical and parallel parking as usual but managed to PARK in properly and didn't hit any poles heh. Then going 1/4 of the test route, just warm up and I did okay la, I'm pretty confident of the route. So after the warm up, went to the 2nd storey and waited to be called in the office. We were briefed, did a ballot and was the second to be called out for the test haha. Oh yeah, I did route 5, which was relatively easy and I was pretty relieved. So first went around and did the 'S' course, after which did the 'Crank' course and Directional course.

Then up the slope, followed by vertical parking and parallel parking which amazingly, I did okay, except I steered the wheel TWICE while the car was stationary lol, hey I rather lose 2 points than lose 4 points for striking the pole. Anyways, after that, we left the circuit and did the test route 5. Turning left, and turn left, go straight and this darn 'L' plate car in front of me was going sooo slow when the speed limit was 70 km/h, I was like already going 40 km/h and keeping a 2 seconds distance behind it. Thank god the tester didn't give me a 6 points penalty for not keeping a safe distance cos I was already going as slow as a gear 4 can limit me to.

Anyways, after that did a U-turn, keep left before I did a right turn lol [I was like wth?]. Anyways all was good till I was at the T junction, where this god dammit for sake blue lorry zoomed out from nowhere. The lorry was supposed to stop and check before moving off but did the goddammit lorry stopped? NO! Fuck, it just moved on on its merry way, there was even another 'L' plate training car on the left lane, and it was just like 2m away from the junction and the lorry dared did a right turn to the other way lane. Dammit, that earned me a 6 points penalty for not slowing down when approaching road hazzards, fuck that lorry, could had failed me, fuck you asshole wherever you are, hope you suffer from herpes.

Anyways, after that, everything was smooth and safe sailing ... when we were back in the circuit, parked the car and went to the office. Then the tester congratulated me for passing and pointed out the mistakes, he gave me an additional 4 points for changing lanes abruptly which I admit was my bad, cos I was scared the other cars won't let me overtake haha. After that, I realized I could had failed if the tester penalized me for not keeping a safe distance but luckily he didn't heh.

So I passed, yay it was my first attempt and although I wasn't confident, I passed, after the tester announced that, I was thinking, 'Are you sure? You're letting a person like ME, pass?' HAHAHAHAHA. Even my aunt said so ... grrr haha. Oh yeah, I met a poly friend of mine in the driving centre when I was having my last practical lesson yesterday haha, then she told me that she's having her test today too, so I was pleasantly surprised. Hope she passed too =).

[Signing off @ 9:28 PM]

3 comments:

  1. i want set-chan to kiss her >.<

    wat is set-cham going to do o.o

    ReplyDelete
  2. OMG!!!! This is awesome!!! And I've been waiting for this update and I'm very happy to finally see it but...you can't leave it there! I love your work and I hope to see you translating more soon. Very soon...hopefully. ~_^ And congragulations on your exam!

    ReplyDelete
  3. Wow...I can't believe she fainted. I wonder what Setsuna is going to say. What is Konoka going to say? Their first kiss...gosh! I can't wait to see what happens next! I hope you update soon!

    ReplyDelete